fredag 21. september 2012

Nytt soverom

..på budsjett!
Viser her eit glimt av resultatet etter dei to (!) siste vekers arbeid! Alt me har gjort er å male vegger og lister, men det tek si tid å bli ferdig gitt!

Ingenting nytt er kjøpt inn. Hekla sengeteppe frå farmor (har brukt den til duk) rekk over halve senga. Dei kvite trekassane var nattbord også tidlegare då soverommet var gult. Syns dei kom betre til si rett no!

Skriften på plakaten (enkelt og greit printa ut og hengt opp med tape) lyder slik:
I'm always most creative right before I fall asleep.
Kjenner du deg igjen?

God helg!!

4 kommentarer:

  1. Så kreativt! OG JAA! Mye planer når hodet faller på hodeputen;-)

    SvarSlett
  2. Så utruligt flott det har blitt,nydeligt:)så fint hekleteppet var og:)
    Ein fine lørdag til deg!

    SvarSlett
  3. Gjenbruk er tingen:) kjempe lekkert det blei. Og eg er heilt enig, nattborda kom verkeleg til sin rett nå!

    SvarSlett
  4. Så fint det blei:) Litt maling og noko nytt på veggene er ofte nok til at rommet føles nytt. Eg har forsatt igjenn 10 liter maling, som ventar på å gjera "rom nye", men andre prosjekt som er foran i rekka:) Ha ein fin søndag, no skal eg fyre i vedovnen:)

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!