torsdag 31. mai 2012

DIY: iPhone hard case

eksamen = kreativ blomstring
Og eg har hatt to, berre denne veka.
Det gjer at eg no snart boblar over med ting eg vil gjere!
Steg for steg:
1.  Eit slitt, gammalt deksel
2.   Washi tape
3.   Tapetsering av dekselet
4.   Fjern rester og skjer til hull med skalpell
(då vert det finast)

Eg syns det vart ganske kult eg! Gjort på maks 5 minutt. Eg ser av biletet at eg med fordel kunne vore enno meir nøyaktig, men det får bli neste gong! Washi tapen gjer faktisk at dekselet blir "mjukare" å halda i. 
*klapp på skuldera*

Redigering: Har du sett at PicMonkey har komt med collage funksjon? Eg har ikkje funne ut enno korleis eg redigerer storleiken på bileta, men der er mange kjekke mulighetar som er verdt å ta ein kikk på. 

4 kommentarer:

  1. Så fantastisk kul ide,billig og fin fornyelse:)
    Fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det syns eg sjølv også! Fin kveld tilbake!! Snart helg ;)

      Slett
  2. Genialt! løye med det, kommer på alt mulig når en egentlig ikke burde...
    :-)
    Klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi, der sa du det! Eg tenkjer på alt anna, bortsett frå det eg skal tenkje på!

      Slett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!